2012. június 19., kedd

Az igazi Nyár

Csókolom!Szia Nyár!Már hiányoztál.

Végre itt van a jó meleg,az igazi nyár,holnap nekem is lesz végre évzáró.Csak egy apró bökkenő van, 160 kemény ledolgozandó óra a kötelező gyakorlat.Jó mi? És ha még nyaralni is akarok menni akkor + meló hogy legyen pénzem rá.Vagyis végigdolgozom a nyarat egész júliusig utána elmegyek egy hétre anyukámékkal,majd a barátommal nyaralni aztán irány tanulni ugyanis sikeresen meghúztak gazdaságiból.:(
Hogy miért?Mert ez a tanárnő rémes, az utolsó két hétben nem fáradt be órára mert nem volt kedve,így javítás esélytelen ,10 ember megbuktatása kipipálva a listáján.
Drága tanárnőmnek köszönhetően az utolsó két hetem tanulásban gazdag lesz és reménykedek egy sikeres pótvizsgában.

Idén ismét Balatonra megyünk,személy szerint kedvenc ottani városomba,Siófokra.
Miért ez a kedvenc?Mert itt nem nagy a víz,nem tűnik el a 162 centim a vízben ha jön egy hullám,és itt a vízben léfő homok sem olyan sáros és iszapos mit a tó északi részén.Azért is szeretem ezt a város mert az éjszakai élete nagyon jó,pezsgő és vidám.Nagyon szép hely éjjel nappal.


Az elmúlt években vettem észre magamon hogy télen nyarat,nyáron őszt vagy telet szeretnék.Veletek is így van?Télen alig várom hogy végre papucsba és rövid naciba legyek,nyáron meg a pulcsis,kabátos időt várom.

Most ősz párti lettem.Annyira megtetszettek a sálak meg a blézerek,hogy áá nekem is kell majd pár darab.Oh és lesz majd "kívánság lista" poszt is a héten.

További szép estét!(:

Nincsenek megjegyzések: