2012. június 18., hétfő

Izzó Nap

Végre süt a Nap,de meg kell hagyni ,hogy nagyon brutálisan.Teljesen leszívta az energiám,egész nap csak úgy voltam.Itthon olyan jó hűvös van a kint lévő 36-37 fokhoz képest.Nem csak nekem volt ma nagyon melegem hanem a nyuszimnak is akit Artúrnak hívnak és a pici kutyusomnak is aki a Lizi névre hallgat.

Artúr egy 3 hónapos törpenyuszi.Ma kiderült róla ,hogy nemigazán szereti a vizet. : D A kádba engedtem egy kis tócsát neki és beletettem ,hogy lehűtse magát és leáztassam a lábikójáról a koszt.Nem nagyon tetszett neki sőt majdnem kiesett a kádból akkorát ugrott.


Lizi pedig egy bichon havanese fajtájú 3 éves kiskutya.
Lizi
Ezen a képen még nagy bundája van, azóta váltottunk nyári szerkóra.Most pici a szőre.(:



Szekrényemben nézelődtem és találtam egy nemrég vásárolt hófehér,lenge nyári rucit.Szerelem volt első látásra.Picit érdekes így csak vállfán de majd rakok fel olyan képet holnap amin rajtam van.(:

Nincsenek megjegyzések: