2012. június 17., vasárnap

Kellemes délután és a terveim

Rettenetesen meleg volt délután,ezért úgy döntöttem a barátommal ,hogy kimegyünk hozzájuk és a közelükben lévő kavicsbányatónál fogunk napozni és horgászni.Hát a horgászásból annyi lett hogy fogtam kép aprócska naphalat.Nem is volt érdemes lefotózni sem.Kezdek végre barnulni annyira jó.

Napozás közben azon gondolkodtam,hogy milyen posztok legyenek.Addig eljutottam,hogy sminkes poszt tuti nem lesz ennek két nagy oka van.Nem áll jól a smink és nem is szoktam össze vissza festeni magam.Csak alapozót,púdert és kb havi 2x szempillaspirált használok,de ha tehetem ezeket is hagyom a tubusban.
Viszont hajjal kapcsolatos posztot majd összedobok alkalmanként.Imádom a hajam,lassan 1 éve növesztem.
Aztán ahogy eddig is ezentúl is fogok írni arról ,hogy mit,hol,mennyiért vettem.Tervben van olyan poszt amelyben bemutatom,hogy épp aznap mi volt rajtam.

Ha van ötletetek ,hogy miféle posztok legyenek osszátok meg velem is!(:

Nincsenek megjegyzések: