2012. június 20., szerda

Szegecs mánia

Nézelődtem neten és rengeteg szegecses cuccot találtam. A szegecs mindenhol ott volt nadrágon,cipőn,pólón,blúzon,kabáton és még melltartón is.Nagyon megtetszett,ezért úgy döntöttem én is veszek pár szegecset és feldobom vele valamelyik ruhadarabomat.

Ti fel szoktátok a ruháitokat javítani?Esetleg ki szoktátok dekorálni?Vagy szoktatok kicsit változtatni rajta?

Én bevallom igen. Javítgattam már meg spagettipántos felső pántját mert különben mindenem ki lett volna belőle.Volt ,hogy egy felsőm kis díszeit levettem,sőt turis felsőre köveket varrtam vissza.Most egy apró virágos egybe részes rucit szeretnék szoknyává alakítani,talán jobb ha nem tudjátok mióta tervezgetem már.
Lustaság nagy úr.(:

S ha már itt tartunk, ti szoktatok turkálóba járni?Én igen,szerintem nagyon jó cuccokat lehet kifogni ott.Nekem van bőven ruhám onnan.Viszont fehérneműt és fürdőruhát nem vennék onnan!Kitudja miféle ember volt benne,lehet volt valami betegsége én meg elkapnám kell a fenének a betegség voltam én eleget.Bepótoltam 17 év felgyülemlett betegségeit röpke 7 hónap alatt,havi minimum 1 vérvétel de volt hogy 2 hét alatt 3x vettek vér voltam kórházba 5 napig vesemedence gyulladással majd még 5 napig visszajártam hogy vénásan kapja a gyógyszert.Fujj de rossz volt.Visszatérve a turizós témához cipőt is csak úgy vennék ott amin van címke,tehát tuti nem hordta még más.Viszont felsőt,nacit,kabátot szívesen veszek ott itthon jól kimosom és kész.(:

Na mára ennyi lettem volna Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: