2012. június 27., szerda

Szerdaaa

Munkás nap volt ismét,legközelebb csak szombaton megyek.Tök fárasztó volt ez a nap,legutolsó vendégként egy család jött be. Nagypapa,2 unoka,apuka és anyuka.Picit sem hűltem ki amikor svédül beszéltek nekem,de szerencsére magyarul is beszélt a bácsi így úgy ahogy megértettem őket.

Arra gondoltam holnap összedobok valami jó kis ruhás,sminkes vagy hajas posztot mit szóltok hozzá?

Ma full büszke voltam magamra amikor a főnököm megdicsérte a hajam hogy már milyen hosszú ahhoz képest ahogy szeptember 1-jén beállítottam hozzá az étterembe.Tudni kell hogy akkor épp hogy vállig érő világos barna hajam volt,mára már visszaállítottam eredeti sötétbarna színére és remélhetőleg vissza is tudom növeszteni eredeti állapotára ami úgy könyékig ért egykor.

Végszóként pedig egy kérésnek tennék eleget,íme ez az oldal nézzétek meg.(:

http://www.coloured-fairy.gportal.hu/

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem tetszene a hajas poszt :)