2012. június 28., csütörtök

Volt kupi nincs kupi

Lányhoz nem illő módon akkora rendetlenség van a szobámba ,hogy az hihetetlen.Illetve csak volt!Most már szép rend van remélem egy darabig ez így is marad.

Most épp egy ruhás posztal készültem,de reggel jön egy hajas poszt is.
Remélem tetszik majd mind a kettő.



Ez volt a szerdai öltözékem.Reggel még hűvös volt  ezért felvettem ezt a szürke vékony és kényelmes anyagú kardigánt ( 2200.- kínai).Naci (4500,-)szintén kínaiból van,szerelem volt ahogy megláttam párduc mintás,a minta kicsit sötétebb mint a nadrág alapszíne,nagyon kényelmes és csőszárú.A tornacipőt még 3-4 éve kaptam szürke színű belül pedig sárga alapon fekete csillagos,dupla anyagú.Látszik rajta ,hogy sűrűn használom ez olyan 2500-3000Ft volt akkor .A táskám még a Rock Pincéből van 4990Ft volt. A felsőmre vagyok viszont a legbüszkébb,ez turis szerzemény 300Ft volt és Bershka márkájú.
A kép nem a legjobb,reggel futtában készült,majdnem lekéstem így is a buszt szokásomhoz híven.


Holnap reggel akkor jövök egy hajas poszttal remélem tetszik majd.

Nincsenek megjegyzések: