2012. augusztus 1., szerda

Színes farmernacik

Mostanság nagy divatnak örvend a színes farmer.Én divat előtt is nagyon bírtam őket szerintem feldobják az unalmas hétköznapot,nyár pedig amúgy is a világos színek évszaka.Nekem összesen 8 farmerom van.

1. Zöld - bocsi ,hogy gyűrött vasalásra vár
2.Sötét kék farmer volt,csak anyu kimosta a színét (őt  le szeretném majd cserélni)
3. Fehér vagy világos kék farmer
4.Fekete farmer
5.Kék csőnaci
6.Párduc vagy leopárd mintás naci
7. Szakadt naci
8.Rózsaszín naci

Amúgy fekete,fehér kivételével az összes cső naci,az a kettő pedig egyenes szárú.Nálam kifejezetten nagy probléma az,hogy ami jó derékba naci az hihetetlen hosszú,tudom ez az én hibám mert kicsi vagyok,de azért találok magamra nadrágot.
Jó pár nacim van ,rövid és hosszú egyaránt.
Ha színes farmer viseltek figyeljetek arra,hogy a színek összepasszoljanak és ne üssék egymást.

Nektek van színes farmerotok?Milyen színű/színűek?

Nincsenek megjegyzések: