2012. szeptember 30., vasárnap

5 dolog ami visszataszító az arcon

A smink kapcsán sok dolog jutott eszembe,hogy mi az ami állatira visszataszító számomra manapság az emberekben.Az arc ami szembe jön velünk az utcán fontos szerepet játszik életünkben hisz az alapján azonosítunk be valaki.Az arc az a fő fontosságú részünk ami nap mint nap kell hogy lássunk ha belenézünk a tükörbe,vagy ép szembe jön velünk az utcán valaki,ezt látjuk meg legelőször.Valakinek a megélhetésén múlik hogy milyen az arca,de fontos szerepet tölt be hogy az illető tetszik e nekünk vagy sem.
Pár pontba összegyűjtöttem ,hogy mi az ami visszataszító az arcon.

1. Túl erős,sok smink
A kevesebb néha több.Sok nőnek borzalmasan áll a smink,de mégis festi magát ami néha már undorító.

2. Szemöldök

Na ez a halálom,ha épp túl vastag/ vékony az illető szemöldöke.Vagy mi röhejes a rajzolt vagy tetovált szemöldök.Félre értés ne essék nem akarok én ezzel senkit sem megbántani,csupán a véleményemet mondom el.Az összenőtt szemöldök sem szép látvány.Ne legyünk már igénytelenek,igen is néha szükség van egy kis szemöldök formázásra.Ha egyedül nem megy a kozmetikus is meg csinálja pár száz forintért,de egy ismerős segítő keze is csodákra képes

3. Orrszőr

Emberek vagyunk,akik szőrösek is itt-ott.Ez teljesen rendben van,de azért manapság elvárt ,hogy itt ott ne lógjon ki egy szőrszál sem,mint pl az orrból.Szerintem nagyon gusztustalan legyen szó férfiről vagy nőről.
Nem nagy dolog ha egy kis olló segítségével megszabadulsz a kellemetlen szőrszálaktól.

4.Zsíros haj
 Ha a hajad hajlamosa zsírosodásra akkor tegyél már ellene.Akár milyen csinosan öltözhetsz és jelenhetsz meg mindenhol topp külsőben ha a hajadból csöpög a zsír.Heti 2x illik azért megmosni a hajat.

5. Pattanásos bőr

Igen tudom ,hogy sokan nem tehetnek róla,de mégsem szép látvány.Nekem is régen nagyon durván hibás volt a bőröm.Tettem ellene,sok szert kipróbáltam,végül az lett a megoldás ,hogy egyszerű Dove szappannal a vizes arcbőrömet átkenegettem,3-4 percig hagytam majd vizes vattával letöröltem teljesen.Mivel a szappan szárítja a bőrt így nagyon jót tett neki.Mostanság már csak néha jön elő pár csúnyaság.Lehet tenni ellene,ha nem jön be semilyen szer akkor menj kozmetikushoz,bőrgyógyászhoz.Hidd el segíteni fogsz,és ha emiatt bátortalan voltál,miután javul a bőröd sokkal magabiztosabb leszel


Nincsenek megjegyzések: