2012. szeptember 18., kedd

Itt az ősz

Elkezdi lassacskán mindenki elővenni a meleg ruhákat,véget ért a nyár itt az ősz.Az évek múlásával eléggé megkedveltem ezt az évszakot,bár az iskola kezdés ellene szól én mégis szeretem.Szerintem csodálatos évszak a természet színes,a levelek sárgulnak.Szeretek kicsit fázni szeretek pulcsiba lenni.Hasznos kiegészítő a sál,ami nagyon szívemhez nőtt, emeltet nagyon szeretem a cipőket.Az ősz eljövetele pedig remek indokot az új ruhák és cipők,csizmák vásárlására.

Az idei ősz nagy favoritja számomra a pasztell színek.A nagyobb divat oldalakon olvasni lehet ,hogy most nagy korszakát éli a kék,a zöld,a sárga és a piros.Na ezekből az egyetlen szín amit szeretek az a kék,de abból is a sötétkék.

Igaz ez a szett nem épp a legjobban az őszi öltözködésre hasonlít de pl. egy a felső színével passzoló harisnyával és egy boka csizmával nagyon csinos kora  őszi szerkót tudunk belőle kreálni.

Ez a szett kényelmes akár suliba,munkába vagy csak egy egyszerű sétára a városban.

A kissé hűvösebb napokra remek választás,manapság szinte mindenkinek van egy bőrkabátja,most leginkább az oldal cipzáros a legjobban keresett

A hosszított kardigán az ősz nagy sztárja,bár nem muszáj hosszítottnak lennie,igen nagy trendnek örvend.Az üzletekben nagyon sok színben és fazonban és anyagban kaphatóak.Van ilyen kötött olyan kockás,de szerencsére van sima egyszerű is.Aminek én nagyon örülök,hisz nem bírom a túl csili-villi cuccokat.

Nincsenek megjegyzések: