2012. szeptember 29., szombat

Smink

Nemrégiben voltam az Eurós boltban,ahol már régóta kinéztem magamnak egy pirosítót.Az olcsó termékek általában rémesek,gondolhatja ezt mindenki.De nem!Ez igazán bevált és nagyon is tartós termék. Az ára sem valami brutális 350 Ft-os Lora termék igazán tartós és nem ad mű hatást.
10-es számú árnyalat
A smink része ez a 8 színből álló Avonos szín paletta is.Anyukámtól kaptam régebben,a smink során baloldalról az első világos barna árnyalatú színt használtam.

Oriflame "Maxi lash mascara" szempillaspirál, középső képen a kefe részét látjátok,a harmadik képen pedig azt hogy milyen lapos is ez a kefe,mint egy fésű.

Ezt a púdert már évek óta használom.Ez a "2"-es színárnyalat,Rossmanból való 799 Ft (azt hiszem ).

És végül a csodás "cream" színű  Avonos alapozóm,ami nagyon jól fed,nem fénylik,tartós, egész nap fent marad nem folyik le,nagyon imádom.Az árát pontosan nem tudom ,de ilyen 1200-1600 Ft között van.


Smink lépésekben:
  1. Alapozd le az arcod(ne maszk szerű legyen,dolgozd el jól a hajak tövénél ne álljon le picit vidd rá a hajadra is,így nem maszk szerű lesz).
  2. Púderezés,ez lefixálja az alapozót,így tartósabb lesz,az alapozás.
  3. A szemfestés, igazából ez  kb. olyan mintha kihúznád szemceruzával a szemed,sőt az is csak szemfestékkel.
  4. Pirosító, ezt az arc csontra kell felvinni,egy 5-6 centis szakaszra.Nem kell kivirítania elég ha csak megmutatod hogy van ilyened is.
  5. Még egyszer átfutni egy leheletnyi púderral,hogy megmaradjon a pirosító és szemfesték.
  6. Szempillaspirál,fent és lent is.
Ennyi lenne az egész,szerintem pofon egyszerű és szerintem nagyon jól is néz ki.

Nincsenek megjegyzések: