2012. szeptember 23., vasárnap

Vasárnapi hercehurca


Ez a kép még a hét közepén készült,elég  vicces ezért gondoltam megosztom veletek is.(:

 Most épp hatalmas kupi van a szobámba épp kidobálom a nem használható cipőimet,külön válogatom a sminkes cuccokat és a hajba valókat és kidobálom a több milliónyi kacatomat :)))
Kissé elegem lett már hogy nem férek el a csöpp szobámba.

Most jövök csak igazán arra rá hogy mennyi cipőm van.Összesen 22 pár,de ez még gyarapodni fog idén az biztos.
sport cipő kollekció,még csak 5 pár
csizmák 6 pár
2 balerina + 1 ami a munkahelyemen van
papucsok : D 4 pár van belőlük
ideji szerzemények, 2 pár saru
ez pedig az egyéb kategória
itt kapott helyet a gumicsizmám és a fekete magassarkúm

E cipőkön kívül még van 3 pár amit eladásra szánok.Érdekel nézd meg itt ,itt és itt hátha megtetszenek.
Mielőtt megkapnám a sok-sok leszólást félre értés ne essék,a saját pénzemből van az összes egy kivételével,a szobapapucsot karácsonyra kaptam!(:

A hét folyamán voltam dolgozni ahol volt alkalmam 2 óriási polcot takarítani ami miért is ne tele volt pohárral.

Egy polcon csak kb. 150 pohár volt,még jó hogy nem kellett elmosnom őket! : D

Aztán voltam még összevont gyakorlaton ahol a halak voltak a téma. 
Hát én pisztrángot sütöttem roston zöld körettel.
Hal smaci : D
Gizmó és Gizi
Kész Gizmó

Tálalva(:






Nincsenek megjegyzések: