2012. október 2., kedd

helló Október helló Ősz!

Egyre inkább közeledik az ősz,egyre hűvösebb lesz. Ennek én örülök már ,mert milyen már a suliba ülni úgy hogy közbe forróság van a terembe?

Szerintem minden évben nagy hangsúlyt kapnak az barnás,sárgás színek ősszel,ahogy most is.Sokan kedvelik ezeket a színeket,meg is értem nekem is nagyon tetszenek ezek az egyszerű letisztult világos bézses színek.
A bakancsok most igen nagy favoritok mindenkinél szerintem,igazán jól néznek ki,kényelmesek és számomra csodásak is egyben.

Ebben az időben lehet ám csak a legkönnyebben megfázni! Jól öltözzetek fel,egy sálat dobjatok a nyakatokba ,hogy a hűvös széltől óvjatok magatokat és elkerüljetek egy kedves kis betegséget is.

Az októberi kívánság lista része lesz egy kötött pulcsi is.Érdekel még mi lesz a lista része?
Nemsokára megtudhatjátok!(:

Nincsenek megjegyzések: