2012. október 18., csütörtök

Múlt,jelen,jövő

Az utóbbi hetek hol vidáman,hol borzasztó fájdalmakkal volt fűszerezve.Egy időszak lezárult.Ismét elkövetkezett az az rész amikor egyedül kell megoldanom mindent és nem számíthatok másra.Fájdalmas ez,de túl kell lépni rajta,nem gondolni arra mi volt,inkább tenni a jövőért.
A tegnapi sikeres szakvizsgám után most nagy örömmel kezdhetek készülni az év végi záró vizsgákra.Gondolhatjátok mennyire várom,ha a tegnap enni sem bírtam,annyira izgultam.Hát mi lesz velem akkor év végén ha most ennyire féltem?!
A jövő remélem csak is jót hoz,bár az alapján hogy csak szombati napom lesz szabad a többi munkában gazdag lesz kissé rettegek.


Kedves Olvasóim!
Arra a döntésre jutottam,hogy írhatnátok nekem ötleteket milyen bejegyzéseket látnátok az oldalon szívesen.
Ötleteiteket megírhatjátok nekem Facebook-os oldalon is ITT vagy akár írhattok e-mailt is erre a címre nomci07@gmail.com


Nincsenek megjegyzések: