2012. október 12., péntek

NYC Mono Szemhéjpúder

Ha követtek Facebookon,akkor már láthattátok nemrég beszerzett szemhéjpúderem.

Rossmannban vettem,le volt árazva 299 Ft-ra.Személy szerint én szeretek körülnézni a leárazott cuccok között mert jó dolgok vannak ott és nem drágák.

A csomagolása nagyon jó volt.a kinyitós kis rész is le volt ragasztva.
Kibontva egy műanyag lap védi a port.Van hozzá egy apró kis applikátor.

Az általam megvásárol szín  a 915-ös Broadway look, színe szép,selymes érintésű.Sötét szürkés fekete szín,nekem nagyon tetszik,tartós.

A bőrömön így mutat,csak végigsimítottam ujjal a szemhéjpúdert majd rákentem a csuklómra.Élőben erősebb a színe,ha  normálisan kifestettem volna a szemem valószínűleg jóval sötétebb lenne.

Egy smink alkalmával nemsokára élesben is megnézhetitek.Várjátok már?(:



Nincsenek megjegyzések: