2012. október 11., csütörtök

Nyüzsgés

Nagy a nyüzsi szombaton esküvőre megyek.Új ruha a családomnak ilyen nyaklánc,olyan ing kell....nagy a felfordulás.Nekem szerencsére a ruhám és a cipőm már megvan így velem nincs gond.Suli után mindig a várost járjuk hol ezért hol azért,és azért nekem is jut pár új dolog.Új pénztárca ami már kellett,mert elég beteg volt a másik,vagy épp új szemhéjpúder,korrektor
nagy pénztárca
2 darab 290 Ft,remélem jók is(:

Szeretem ha van program,utálok unatkozni.Nem tudnék egész nap csak ülni és lenni,a pörgés az életem.
Sok helyen olvastam,hogy az ilyen blogok tucat blogok.A nagy kedvencem az hogy, miért nem veszel egy naplót és abba írsz?A válasz annyi,engem érdekel mások élete,én tök szívesen olvasom ,hogy ki hol mit vett,lehet megtetszik és én is megveszem majd. Mi van ha más is így van vele és más is szívesen olvas mások dolgairól? Kíváncsi vagyok ,hogy ki hogy él,hogy öltözködik,hogy sminkel mi ezzel a gond?!

Nincsenek megjegyzések: