2012. október 14., vasárnap

Októberi kívánságlista

Az őszi kívánság listám igazán bő választékú és változatos.Megtalálható benne a nyáriasabb és a téliesebb hangulatú ruhák is.Mint például ez a helyes virágos ruha.Szerintem ez minden évszakban hordható,télen harisnyával és csizmával nyáron meg csak úgy magában.
Alapjáraton gyűlöltem és gyűlölöm a szoknyákat,de mostanában egyre inkább kezdem megkedvelni őket,biztos a korral jár. : D
Második keresett ruhadarabom  egy hosszú ujjú felső ami gombos mell résznél.Amióta ez úgymond divatba jött,vagy inkább a szemem elé kerül azóta nagyon keresem elfogadható áron.Egyszerűen tetszik,hogy nem túl csicsás de nem is túl egyszerű.
A harmadik a listán már jóval ősziesebb mint az első, szürke és halvány rózsaszín, már-már szinte fehér színben is nagyon bejön ez a pulcsi.Szegecsek a váll résznél sokat dobnak rajta.Nagy valószínűséggel nem fogok ilyet találni minden utcasarkon ezért valószínűleg elég ha ilyen pulcsit találok és kerítek pár szegecset és elkészítem én ilyenre.
Csipke boleró következi ami szerintem így egymagába kissé öreg nénis,de nekem tökre tetszik mégis.Egy egyszerű felsőt is feldob,nem lesz unalmas.

Farmer kabát,na ő az az eltűnt "személy" akiért ölni tudnék.Már ősidők óta keresem a megfelelőt ,de nem leltem még rá ami  nem 20 ezer fölött kezdődik és még jól is néz ki.
Bőr hatású leggings, nekem most ez így nagy favorit hogy ne az egész legyen az,sőt az egész bőr hatású az nem is tetszik,csak egy részben legyen az.Csak találnék már egyet!  :D
Melltartó és rövid csőtopp keverékeként fogalmaznám meg az utolsó ruhadarabot a kívánság listámon.Szerintem igen jól néz ki,de ami számomra tök nagy kérdés hogy ezt miként?hogy?mivel kell viselni?? : D Ha valaki tudja vagy van tippje azt egy komment keretébe ossza már meg velem :))





Nincsenek megjegyzések: