2012. november 26., hétfő

A hét eleje

Ismét hétfő,egy új hét kezdete.

Már előre be van táblázva a hetem,de sajnos a sok "foglalás" közepette nem  jut idő a pihenésre,nem tudom mi lesz így velem,teljesen le fogok fáradni a hét végére.

Gyorsan telik az idő, nemsoká karácsony,bevallom cseppet se várom.Nem szeretem ,mert már nagyon erőltetett dolog.Nem az van ,hogy szívből adunk a másiknak valamit,hanem egy kényszer,egy nesze örülj ajándék.Ha tehetném nem tartanám meg ezt az ünnepet.(:



Ha minden jól megy idén 3 ilyen vásárban is részt fogok venni.Győrben,Budapesten és Bécsben is.
Nagyon várom már,egy rész ,mert rég voltam már kint az országból.Másrészt mert érdekel mennyit változik idén a budapesti vásár,tavaly volt szerencsém rész venni rajta,így lesz mihez hasonlítanom.A győri vásárt tavaly és minden évben szinte naponta látogattam,hol sült gesztenyézés hol forralt borozás miatt, valószínűleg idén se lesz másként.A bécsi látogatást pedig azért várom,mert ott még nem voltam,mármint Bécsben,és a vásár is állítólag csodás.Majd idén kiderül!És ha már ellátogatok más városokba,természetesen a vásárlás sem marad ki!: D

Nincsenek megjegyzések: