2012. november 1., csütörtök

Smink

Ez a sminkes bejegyzés azért készült hogy megmutassam én hogy használom  NYC Mono Szemhéjpúderem.
1.Alapozás,"hiba javítás",fixálás

Mint egy rossz indián : D
 Első lépésként  alapozót használok,szépen eldolgozva.Ezután a kis szépséghibákat korrigálom korrektorral,majd az egészet tartóssá teszem púderral.

2.Szemceruza

Az én szemceruzám egy Eyeliner,fogalmam sincs honnan való, de nagyon szeretem.Az egyik vége fekete a másik sötét lila.
Feketével szépen kihúzom a szemem,alul és fölül is.

3.Szemhéjpúder

Harmadik lépésként kihúzom a szemem a szemhéj púderral.
Ahol van az ujjam azon a szememen látszik hova kerül a szemhéjpúder.

4.Pirosító

A pirosító az arccsontra kerül,egész  a hajtőtől a kis almácskákig.Hogy hol is van neked almácskád? A vigyorogsz akkor  a kis kidudorodó rész.
Ahová az ujjam mutat ott van az egyik "almácska" :)

5. Szempillaspirál

A szempilláimat kifestem szempillaspirállal.

6.Ajak

Végül pedig egy színtelen,az ajkak színével szinte teljesen megegyező rúzst/szájfényt használok.

A végeredmény ez lett.

Korrigálásként fültisztító pálcikát használok és mielőtt kifestem a szempilláimat még egyszer kihúzom a szemem.Szerintem nagyon jó ez a smink,egyszerű és gyors.(:

Remélem tetszik Sziasztok.


Nincsenek megjegyzések: