2012. december 24., hétfő

Boldog Karácsonyt!

Eljött a várva várt ünnep a karácsony.De miért várjátok Ti ezt? Szerintem rémes ünnep,lehet ez most lehangoló lesz,de én utálom a karácsonyt úgy ahogy van.Ez az ünnep a családról és a szeretetről kell hogy szóljon nem arról,hogy jujj hány ezer/százezer forint értékbe kap valaki ajándékot.Mára csak kényszer ünnep ez az egész,eltűnt már a meghittség ami régen volt.

Oké utálom a karácsonyt,de idén kaptam egy olyan ajándékot ami nagyon meglepett és jól esett.

Az arany ember,ezt a könyvet kaptam egy kedves vendégtől,benne egy papíron pedig ez állt:

"Akit egy ilyen kedves névvel illetek,annak ismernie kell e szép történetet!
egy vendég a Pozsonyiból "

Annyira jó érzés volt ezt az ajándékot kibontani,megható volt,hogy gondolnak rám úgy,hogy annak a bácsinak és tulajdonképpen egy vadidegen vagyok akitől ezt kaptam.


Nincsenek megjegyzések: